Якщо Ви вирішили створити власний блог
Якщо Ви вирішили створити власний блог
інструкція тут та презентовано
10 правил написання тексту
Текстовий зміст має дуже велике значення практично для будь-якого сайту – як для його відвідувачів, так і для пошукових систем. Ми приводимо 10 найважливіших правил, про які завжди варто пам’ятати при написанні текстів для вашого сайту.
Розподіляйте <заголовки> правильно
Почніть із "Заголовка 1” і використовуйте його на кожній сторінці тільки один раз. По-перше, у такий спосіб сторінка буде й виглядати й читатися набагато краще. Але є й інша причина, не менш важлива: пошукові системи ніколи не будуть індексувати ваш сайт належним чином, якщо робот не зможе розібратися, який заголовок на сторінці є основним, а який – другорядними. Тому, якщо вам потрібно розмістити на сторінці декілька заголовків, - розподіліть їх, використовуючи "Заголовок 1”, "Заголовок 2” й "Заголовок 3”.
До речі – коли ви пишете статтю в блозі на Jimdo, назва статті вже є "Заголовком 1”.
Стислість - сестра таланта
Більшість відвідувачів веб-сайтів – це зайняті люди, які не мають часу читати довгі тексти; так що, завжди намагайтеся бути сфокусованими на головних речах і бути стислими, щоб не втратити увагу читачів.
Використовуйте списки
Списки не випадково користуються великою популярністю в інтернеті, оскільки:
- вони легко читаються;
- списки допомагають структурувати інформацію, аби відвідувач міг швидко її переглянути;
- "швидкий перегляд” означає, що із вмістом вашої сторінки ознайомилися й, може бути, навіть прочитали її.
Говоріть про найважливіше на початку
Часто ми хочемо спершу ввести читача в курс справи, а потім розповісти про основну тему. Ще в школі нас учили писати твори таким чином: на початку параграфа йде вступ, потім основна частина з аргументацією й висновок. Однак у Мережі, говоріть про найважливіше на початку (починайте з аргументації)!
Полишайтеся собою!
Хочете, щоб люди повністю ігнорували записи у вашому блозі або тексти на вашому сайті? Тоді пишіть як можна більш стандартно й використайте язикові штампи - говорячи простіше, намагайтеся догодити всім!
Хочете, щоб люди, навпроти, читали вас і реагували на ваші слова? Тоді пишіть про те, що вас дійсно турбує. Будьте цікавими, можливо, навіть неоднозначними. Але, головне, будьте індивідуальними: нехай ваші тексти будуть особистими - читачі тільки подякують вам за це.
Думайте про читача
Хто він - відвідувач вашого сайту? Яка інформація найбільш важлива для нього? Використовуйте ключові слова, які є актуальними для ваших читачів і намагайтеся підбирати їх найбільш грамотно.
Не копіюйте тексти з Microsoft Word!
Можливо, це й не помітно з першого погляду, але Microsoft Word та інтернет не дуже-те добре уживаются разом. Коли ви набираєте текст у редакторі Word, а потім вставляєте його на ваш Jimdo-сайт або блог, разом з ним у розмітці сторінки з'являється безліч зайвої інформації, що може виглядати нерозумно, а іноді – навіть викликати помилки в зображенні сайту в різних браузерах.
Є безліч альтернативних редакторів, які відмінно підходять у якості інструментів написання текстів для сайту. Наприклад, Notepad++, Sublime або наш улюблений блокнот Evernote
Поважайте "старі" слова
Відповідно до досліджень, пошукові системи набагато краще розпізнають і швидше знаходять звичні нашому вуху слова, чим сучасні неологізми. Людині прочитати такі слова теж набагато легше, і вони здатні викликати більше глибокі емоції в читача. Використання старих слів може зробити ваш текст більше особистим.
Використовуйте заголовки із закликами до дії!
Заголовки - це перше, що попадає в поле зору, тому звертайте на них особливу увагу. Не бійтеся закликати читача до дії й використовуйте найбільш важливі слова на початку заголовка. Це оцінять як ваші читачі, так і пошукові роботи.
Починайте з малого й посилайтеся на більше
Ми вже говорили, що стислість - це сестра таланту? Зробіть текст коротким, а потім поставте посилання на сторінку з більшою кількістю інформації.
НОВЕНЬКЕ!!!
101 виджет для прикраси та надання індивідуальності блогу Топ-10 лучших бесплатных платформ для создания блога
При налаштуванні дизайну блогу необхідно пам'ятати:
1. Яскраві, насичені, контрастні кольори погіршують зовнішній вигляд інформаційного наповнення блогу, хоча на перший погляд здається, що все чудово виглядає; тому бажано підбирати кольори, які доповнюють один одного. А якщо виникають сумніви – можна скористатися звичною для багатьох користувачів кольорною схемою: фон сторінки – білий або має невеличкий відтінок іншого кольору, колір тексту – темний (чорний, темно-синій, темно-зелений, але ні в якому разі не червоний).
2. Великі за обсягом зображення, розміщені на сторінці, збільшують час завантаження блогу на комп’ютер користувача – у такому випадку користувач може залишити блог, так і не дочекавшись його повного відображення; тому зображення бажано зменшувати перед розміщенням на сторінці.
3. Стосовно відображення тексту: не слід перевантажувати його засобами накреслення (робити напівжирним, курсивом та підкресленим одночасно і впродовж всього тексту статті) – такі засоби пристосовані, перш за все для відокремлення деяких термінів та головних понять Вашої статті;
4. Головним завданням сторінок блогу є донесення інформації до відвідувача блогу, тому зрозуміло, що оформлення статті за шириною усього екрану змушує читача робити додаткові зусилля при читанні розміщеної таким чином інформації. Краще розмістити інформацію статті у дві або більше стовпчиків. Цей можливий недолік у нашому випадку буде виправлений обраною нами блог-платформою Blogger, яка містить шаблони оформлення сторінок, якими ми й скористаємося.
Немає коментарів:
Дописати коментар