ТВОРЧІСТЬ

На моїх уроках учні не живуть помилками і невдачами минулого.

Я будую з ними майбутнє, гідне їх! Я запрошую їх в захоплюючу мандрівку у світ ІНФОРМАТИКИ на літаку УСПІХУ, щоб з його висоти подивитися на власні помилки і прорахунки, які щодня віддаляють мого учня від істинного успіху.

У перші хвилини знайомства з моїми учнями я кажу їм: "Займіть свої посадочні місця згідно з наявними успіхам. Наш успішний літак починає свою мандрівку У СВІТ ЗНАНЬ. Ця мандрівка призначена для людей, що намагаються домогтися успіху. Успіху в навчанні, у спілкуванні, в житті."
"УСПІХ" - це результат того, що мій учень раз за разом виконує певні, цілком конкретні дії, і повторює їх до тих пір, поки не досягне бажаного результату.
Успіх - це зовсім не питання удачі, випадку або вміння опинитися в належний час. Мені здається, що успіх настільки ж передбачуваний, як той факт, що сонце встає на сході і сідати на заході.



Яка формула успіху взагалі?


Нещодавно в інституті  Геллапа були ретельно вивчені глибинні витоки успіху. Дослідження дозволило виділити ряд спільних рис , які зустрілися біля самих процвітаючих учасників опитування.

1.    Здоровий глузд.
2.    Впевненість у власних силах.
3.    Знання своєї справи.
4.    Здатність доводити справу до кінця.
5.    Високий загальний рівень розвитку.
На своїх уроках все це я уміщається в одну формулу:

УСПІХ = Спрямована наполеглива праця + здатність встановити для дитини ритм цієї праці.

 Твочість моїх учнів - блоги!!!


В рамках методичного марафону - 2015
з інформатики!

Електронний сюрприз для вчителів ЗЗОШ № 51
Доповнення в текстових документах Google. Колективний подарунок від учнів всім вчителям школи. Виконували на уроках курсу за вибором "Мережеві технології Веб-2.0". Вирішили поділитися нашим спільним продуктом. Учні зібрали список корисних додатків, а також навели приклади їх використання в текстовому документі.
Виконували роботу в Classroom, кожен учень у своїй копії шаблону, потім об'єднали в загальну таблицю.
(виконавці: учні 9-А класу, керівник - Горчакова О.М.)

****************************************************

Творча робота учнів 11 класу Яким я бачу своє майбутнє...

на сервісі Padlet (мережевий сервіс для створення електронної стіни)



1 коментар: